piątek, 28 listopada 2014

Pasta z makreli z suszonymi pomidorami i nie tylko


Wędzona makrela to moja ulubiona wędzona ryba. Najchętniej zjadam ją w postaci pasty, dotąd jadałam taką, a teraz do ulubionych dołączyła ta dzisiejsza. Doskonale pasuje do razowego chleba, niestety musiałam się zadowolić „tekturami” ryżowymi, pozostali domownicy takich ograniczeń nie mieli.



Pasta z makreli z suszonymi pomidorami i nie tylko


1 wędzona makrela
3 jajka ugotowane na twardo
6 – 7 połówek suszonych pomidorów z oliwy
1 ½ łyżki kaparów
1 grillowana marynowana papryka
2 łyżki szczypiorku
1 łyżka majonezu
sól, pieprz

Makrelę rozdrobnić dokładnie usuwając ości. Dodać drobno posiekane jajka, pokrojone w kawałeczki pomidory, paprykę oraz posiekane kapary i szczypiorek. Dodać majonez a całość doprawić solą i pieprzem, wymieszać dokładnie.
Smacznego!!!




Nigdy nie reklamuję i promuję konkretnych produktów konkretnych firm, ale zrobię wyjątek, bo ostatnio odkryłam marynowaną grillowaną paprykę. Kupuję ją w Lidlu i uważam, że jest pyszna. W tej paście doskonale się sprawdziła. Ale i samą bardzo chętnie zjadam.


18 komentarzy:

  1. Narobiłaś mi apetytu...
    Lubię pasty z makreli,
    Chyba pożyczę od Ciebie przepis :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wielką ochotę na taka pastę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu-bardzo apetyczna pasta. Trzymam nieustająco kciuki za Ciebie w kwestii diety :) Ja mam swój ulubiony sposób na pastę , ale czuję , że skuszę się i na Twoją :) Paprykę z L. uwielbiam :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie, każdy ma chyba swój sposób na makrelę. Twoje dodatki bardzo mi się podobają - nie jestem w posiadaniu jedynie grilowanej marynowanej papryki, ale może coś pomyślę ?
    Czy Twoja dieta ma określony czas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dieta ma swój określony czas - 8 tygodni, więc zostały mi jeszcze 3 tygodnie.

      Usuń
  5. Basiu nie widziałam takiej papryki w Lidlu, musze sie rozejrzeć .... co do past rybnych z suszonymi pomidorami to sa cudowne ... ostatnio robiłam podobną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papryka taka stoi obok zwykłej marynowanej i trzeba uważać aby nie pomylić słoików :)

      Usuń
  6. Też bardzo lubię wędzoną makrelę, ale lubuję się też w halibucie :)
    Bardzo fajna pasta!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo smacznie wygląda Twoja pasta Basiu :) Muszę kiedyś wypróbować Twoją kombinację, bo bardzo lubię makrelową pastę, która w moim wydaniu jest najprostsza z najprostszych.
    I wielkie dzięki za namiar na tę paprykę w Lidlu. Jeszcze dzisiaj zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie pomyl grillowanej z tylko marynowaną :) stoją obok siebie

      Usuń
  8. Wypróbuję, bo na pewno jest przepyszna. :)

    OdpowiedzUsuń